så dålig..

på att uppdatera de händer för mycket i mitt liv just nu :D vi har förlovat oss? :) & jag fyller snart 19 =) , träffat llite nya vänner i byn :D Caroline Hofer grannen mitt över hur underbar som helst :) hon har två barn colin som blir 2 år samma dag som jag blir 19 =) & Julia 1 månad yngre än Bella så de är perfekt plus att hon inte är så gammal iheller så har hittat en ung mamma att umgås lite med KUL .. (= sen finns de några fler också som jag träffat :) Hanan & ska nu någon dag & dricka lite kaffe hos Tinette som har också 2 barn och Texas är jämngammal med Bella så de är kul :D . Nej nu ska jag äta lite medans Bella sover , ååh just de vi ska med flytta till en trea två hus ner så Bella får eget rum :) SKÖNT! ha en trevlig dag allesammans :D kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0