stressad!

Hejsan svejsan! mycket längesen jag skrev nu men ska försöka skriva varje dag nu fram till förlossningen =) , som sagt nu är jag i vecka 37, har bara 22 dagar kvar till bf, men barnmorskan säger att hon tror att Bella tittar ut tidigare än så ' man kan ju hoppas :D ' .. Helgen har varit bra i fredags slutade Nikolas jobba klockan 3 kom hem strax efter de vi gjorde ve oss blev hämtade av hans pappa & farfar (för nikolas skulle dricka några öl) ;b vidafre ner mot helsingborg för det var ju hbg-festivalen, fast först in en runda på väla för att möta upp NIkolas farbror & hans fru & deras två små barn (dom är nere & hälsar på från stockholm ) , jag inhandlade inget direkt hämtade bara ut min telefon som avrit på lagning URLYCKLIG över att få tillbaka den wieh, sen efter som Nikolas nästan aldrig inhandlar något till själv så blev de ett par  björnborg skorjättefina & två par kalsonger ursnygga måste jag säga 'ihi jag som valde' ;) sen blev vi bjudna på mat av Jolle 'nikolas pappa' skitgott efter de så åkte vi alla vidare till festivalen där vi skulle möta upp min mamma, =) vi kolla runder lite sen vid halv tio började joddla med siv spela kolla lite på dom sen kom mamma & jonas 'hennes pojkvän' det var första gången som mamma & nikolas pappa träffades gick mycket bra måste jag säga :D , och även fick hon ju träffa nikolas farfar ett plus för han bor ju mest i jugoslavien 'eller hur de stavas' så allt var toppen, sen kom Ronny&Carina och höll oss sällskap och massa andra träffade man trevligt.. åkte hem efter 12 något (då var jag helt sluy haha) inom mc donalds jolle bjöd igen sen hemma vid halv två 'finally' :D

lördagen: (bröllopp) upp & göra vid oss vid 12 sen hämtade sanna&kenny oss så vi samåkte dit :D ' sanna min kusin & kenny hennes sambo även en av nikolas bästa vänner =) ' hemma vid 1 på natten , upp vid 10 på söndag och vid 2 åkte vi & storhandla på citygross MASSA  MAT älskar att ha mycket hemma haha :) aa det var väl vår helg nu har jag inte så mycket mer att skriva :D nästa helg blir menhelt ok bröllopppsfirande då med på lördagen :) & antingen fredagen eller söndagen ska vi ner till ikea & babyland osv & handla de sista 'skötbord' och alla småsaker man måste ha fler lakan&påslakan tfebertemometer fler blöjor ja ni vet allt smått & gott ..  känner mig så stressad! :O

vi  hörs  imorgon om jag inte glömmer? :)  ha dt så bra sålänge pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0