hellu! =) & sorry!



hejsan svejsan i lingonskogen =)

haha jag glömmmmmde skriva igår visste jag skulle vara lite glömsk men ska försöka bättra mig =D , igår hände inte så mycket börja känna mig lite sjuk *febrig* å sånt tråkigt men hoppas de blir bättre vill ju inte vara sjuk nu när de närmar sig :D , imorgon ska vi till ikea & handla de sista till bebbiiis :) skötbordet å sånt, sen blir de kalas för NIkolas lillebror på kvällen som fyller 17, trevligt trevligt lördag blire brölloppp igen ;b haha och söndag kanske jag ska köpa bil? =) snart fixat körkortet å sånt & har hittat en bil så mer perfekt kan de väl inte bli? om jag köper kommer de bild sen :D .. ja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer har inte så mycket mer att skriva om nu hehe, :) hoppas allt är bra med er och om ni har några frågor så är de bara att fråga på? STORA PUSSAR&KRAMAR <3











Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David

Fina magbilder! :D Vilken vecka är du i nu? :) När är du beräknad?



Det går bara bra här :D David blir snart 8 månader och utvecklas hela tiden :D (stolt mamma) Hur går det för dig då? Kram!

2009-07-30 @ 13:57:06
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0