hejsan igen =)

¨Hoppas allt är bra med er idag med mig är det toppen =) , men måste bara berätta världens störigaste sak som hände igårkväll :O blev skit sugen på attr baka 'cheesecake' sån glass typ & jag&nikolas åkte upp till macken för att köpa saker jag bad honom ta ut pengar på mitt kort så sa han en kod och fråga om den var rätt jag bara nej? så blev jag HELT FÖRVIRRAD så bara för han sa fel så glömde jag bort min egna bankkod? helt sjukt så trodde jag att jag kom på den men han skrev in fel kod 2 gånger så våga vi inte mer så skulle vi åka hem & kolla koden men så TRODDEEE jag att jag kom på den så vi svängde inom banken men den koden jag kom på var mitt clearingsnr hahah så bankomaten tog MITT KORT 'PANIK' haha så idag fick jag åka en runda inom banken när jag endån skulle dit på möte i örkelljunga så har beställt nytt kort nu, där rök man på 120 spänn inte mycket men irriterande haha! , annars idag har jag inte gjort så mycket Nikolas slutar snart jobba så ska snart gå & laga mat å sånt smått&gott =) imorgon blir de nog en runda till helsingborg ska städa till mormor lite & sånt hälsa på mamma kanske (:

ha dt fint så hörs vi imorgon ;D puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0