bebis påväg eller inte? dt märker vi ;D

04:14 typ vaknade jag till helt plötsligt helt pigg? :O och min mage kurrar å håller på som fan så kan inte somna igen lite obehagligt mår nästan lite illa oxå kan bebis vara påväg? blir helt nervös så kan ännu mindre somna då? magen känns med lite konstig kan inte riktigt förklara men hoppas verkligen att hon kan vänta några dagar till för imogon 'idag' blir de ju haha ska vi till ikea och köpa de "sista" eller vad man ska säga har skötbord kvar å sånt smått och gott som ska inhandlas måste hinna det med!! usch vad detta är jobbig vill bara sova men KAN INTE? nej ska försöka nu iaf skriver senare idag eventuellt hur de har gått varit vaken i över en timme nu  klockanär 05:21 puuh men men ,. :/

puss på er sålänge :)


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David

Jag mådde också illa i några veckor innan min kille kom :D Min förlossning sattes igång i den veckan du är i nu men stannade helt plötsligt upp och jag gick till och med 5 dagar över :/ Jätte jobbigt att gå över! Hoppas inte du behöver det och att din bebis kanske kommer snart :D Har du några mer symptom? :) Puss!

2009-07-31 @ 09:26:53
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Har bebisen kommit? :D

2009-08-02 @ 19:39:03
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0