min fina nya..

blogg :D ,så fin .. hihi måste börja uppdatera mycke oftare försöker så gott jag kan :) Nikolas har nog fixat en bil till mig nu en automatare SKÖNT slappe.. :D speciellt med Bella lilla fisen om hon skulle bli ledsen o vill ha nappen precis när man typ ska svänga&växla samtidigt blir lite jobbigt haha.. men vi får väl se kommer uppdatera & berätta hur de blir senare.. =) på torsdag ska Bella o jag till bvc, se hur mycke hon gått upp i vikt hon har alltid gått upp skit bra & lite till lilla tjockisen så söt är hon har precis så mycke bebishull som bebisar ska ha (: har ju slutat ammat ammar bara på morgon & kväll så se om hon går upp i vikt lika bra på ersättning men de tror jag :D nu ska jag göra mig en macka innan min lilla bebis vaknar ,

pusspåde!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha oj! Det gjorde jag visst :P

Kollade inte ditt andra meddelande.

David började krypa när han var 8 månader :D Men han började redan ta steg vid 9½ månad så det gick snabbt :D

Kan hon sitta bra? :) Eller Bella är kanske för liten för det?

Kram

2009-12-07 @ 18:08:49
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0