hejhoppgummi..

, har inte haft tid att uppdatera fullt upp hela tiden Bella har fått sina första sprutor & imorgon blir hon exakt 4 månader :) <3 lilla fisen, varit i ullared med å köpt massa jjulklappar & sånt.. hunnit med en hel del, beööa har med börjat med smakportioner & gröt hon gillar de sådär fast banangröten gillar hon mest :)  , har varit i helsingborg hos mamma med från söndagen till torsdagen sen fullt upp angelica bästa vän <3 kom dit tagit slut mellan henne & hennes pojkvän 'jonte' så hon ska stanna hos oss ett tag med sin lilla valp som hon måste sälja fär hon har ingenstans att vara med den sorligt nog :/ finns här för henne så gott jag kan i alla fall <3 =) , så i torsdags blev de massa vi tog först stadsbussen till stan sen tåg till klippan sen buss till östra & sedan hämtade Nikolas oss där för vi hade missat senaste bussen från klippan SUCK en barnvagn med massa saker packat under en unge massa väskor & en hundvalp & en stooooor säck med hund mat? uuusch så jobbigt de var & SVINKALLT ute .. & nu sitter vi alla här & myser, Bella har gått & lagt sig hoppas hon sover läääänge nu kanske hela natten? (: hihi måste sluta nu ska se BECK :D pusselipusspuss.. ps. kanske ska byta lägenhet HOPPAS :)

älskar min dotter mest av allt! & min Nikolas.

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag älskar dig bäste vän, jag hoppas aldrig nåt sånt här skit händer dig, men om dt gör vet du vart du ska vända dig. <3 ställer alltid upp för dig. Framgång ger vänner, motgångar prövar dom. Du har verkligen visat att du är min bästa vän!!

2009-12-06 @ 12:05:05
URL: http://anjelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0