hbg..



idag fick jag min nya biiil såå fin den var :O körde till hbg vid 12 var här vid ett för skulle passa lillebror nu vid 5 mamma skulle på möte så sitter här nu =) VArit ue med Sonja&Isac i snön, 'mammas rottis valp' =)  ja Bella var förståss oxå med fast i vagnen så somnade hon vid 18.05 kanske å sover fortf så passar på att uppdatera när man kan.. hihi. stannar här till lördag tror jag hoppas vädret inte är för 'förjävligt' jobbigt att köra bil dåå :O men vi får väl se pengar på imorgon å på fredag så blir lkite mer julhandlande på väla.. nu ska jag gå å kalla upp min lillebror som e ute .. =) kram på er.

Sara min vän tänker på dig varje dag har så svårt att sova du dyker upp direkt jag inte har nått att göra precis som ett popuppfönster 'virus' på datan :( saknar dig rip bästaste vackraste ängel...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0