hejsan!

JAG vet att jag skrev att jag skulle uppdatera varje dag men har haft fullt upp i helgen & har absolut inte haft tid att skriva men nu skriver jag iallafall :) de har inte kommit någon bebis ännu som ni kanske har trott nu när jag inte skrivit på flera dagar hehe , men hon e på gång HOPPAS JAG!!!! var & handla de sista i fredes kommer bilder här under texten så ni kan få se :) köpte skötbordet jag tjatat om mycket nöjd =) köpte fler lakan till bebissängen & påslakan massa filtar nallar skallerleksaker ja ni vet köpte en lampa till henne tavlor & en barnmobil (sån till sängen) jätte söt. eller barnmobilen fick vi faktiskt i present av Karina&ronny :D TACK! <3 , köpte fler blöjor & tvättlappar, köpte ett matset ny nappflaska & nappar , bebyolja & babyshampoo barnpuder & salva mot röd stjärt hehe köpte med amningspump babyhanddukar en jätte söt som liknar en groda typ med som huva med öron på :D köpte oxå ett  till nytt spjälsängsskydd & en madrass till sängen , kudde till vagnen köpte en typ groda med fickor på som man har på väggen (förvaringssak) skit söt & en rosa förvaringssak man hönger från taket ja ni ser på bilderna sen ;D  ja EN MASSA köpte jag :D köpte mattor till lägenheten med =) fin fina. köpte även lite till mig SJÄLV med :D en bikini två par skor ett leopardlinne man har till typ leggins eller utan :D & en svart såt linne/tröja typ som man har till leggins en lång-tjocktröja skit fin en typ sån kort jacka svart skinnaktig skit snygg och en vit klänning, (: mycket nöjd kommer bilder senare på de med! Nej nu ska jag gå & börja med maten snart för min man slutar 4 å ska försöka var duktig å vara klar med maten tills han kommer :D puss&kram!


bellas hörna =)


skötbordet å de :)


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David

Fint ni har det! :D



Ja får hoppas att du slipper gå över :) Det är inte roligt! Värkarna kanske kommer igen :D Ha det så bra! Puss

2009-08-04 @ 19:46:51
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0