hejsan! =)

jag har inte skrivit på länge så nu kanske ni undrar "ni som inte vet" om de kommit en bebis? :) & JA det har de hon kom den 6augusti därför jag inte haft tid & skriva eller haft lust för vill bara vara med henne hela tiden & inte sitta och 'datanörda' hehe, familjen umgås jag hellre med men lovade ju dock att skriva så ofta jag kunde när hon väl kommit :D & nu hade jag möjlighet laddar oxå upp en bild & senare längre fram kommer väl oxå en förlossnings-berättelse. :D om två dagar är hon redan 2 veckor gammal tiden springer iväg , hih mys! nej men nu vaknar min lilla sessa så hon ska få lite mat ha dt så bra allihopa <3 kram Andréa & Bella.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh vad roligt! :D Grattis! Söt hon är :) Kram

2009-08-18 @ 14:20:01
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Gud va söt hon va grattis!

2009-08-18 @ 14:39:22
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0