info ;b

Tänkte att det var på tiden att jag fixade en blogg så jag kan börja skriva lite om mitt liv & berätta lite för er som är nyfikna , jag är då en tjej på precis 18 år som är gravid i vecka 22, och det är nog mest det jag kommer skriva om i min blogg hur livet ser ut från & med nu tills vår lilla prinsessa kommer ut den 18 augusti :) När de gäller pojkvän om ni undrar så JA jag lever ihop med pappan världens underbaraste pojkvän Nikolas heter han <3 Min dag idag har varit ganska lugn blev ingen skola för mig idag (går på gymnasiumet i klippan "handelsprogrammet" inrikting turism årskurs 2) had elite migrän & foglossning :/ men det blir väl bättre skola imorgon iallafall för min del! Nu ska jag gå & diska puss & Kram på er!




Kommentarer
Postat av: alltene

fyfan vad gullig mage, du kommer bli en jätte bra mamma (:<3

2009-05-15 @ 16:29:52
Postat av: Anonym

Sweet!

2009-05-15 @ 16:34:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: hollywood diamond

fin blogg:)!

2009-05-15 @ 16:37:47
URL: http://hollywooddiamond.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut bilder från en modevisning som jag gick i igår! Kika gärna in och kommentera vad du tycker! Om du gissar rätt på vilken känd bloggerska som alla tycker att jag liknar så kan du vinna en länkning i min blogg som har över 1500 unika besökare varje dag!:)

2009-05-15 @ 16:38:17
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0